Salutacions del Delegat

Estimats/des, associats/des,

Des de l'inci del 2020, he assumit les funcions de delegat de la Demarcació Catalana de l'Associació Epanyola d'Assessors Fiscals (AEDAF), rellevant al nostre amic i comany Jordi Baqués i Artó.

Accepto aquesta responsabilitat amb il·lusió i entusiasme que mereix aquest càrrec, i envoltat d'un nou equip compromès i disposat a formar part d'aquest nou projecte i a continuar la bona tasca duta a terme fins ara.

Sens dubte, des de que vam iniciar amb la nova comissió, hem hagut d'afrontar nous reptes que ens han obligat a adaptar-nos, per tal de garantir el nivell de qualtitat exigit, amb la implicació que això requereix.

Seguint aquesta línia, la nostra Delegació ha apostat per les noves teconolgies de la informació i comunicació (TIC), que s'han convertit en una eina imprescindible avui dia, per tal d'apropar-nos als nostres associats i donar a conèixer la feina feta. 

Aprofito per agraïr la confiança que heu dipositat en la meva persona i espero correspondre amb dediciació i encert.

Rebeu una salutació cordial.

Josep Alemany i Farré
Delegat AEDAF-Catalunya